6 תשובות
אני בין חטוב למלא, מרוצה לא ממש, אבל עובד על זה.
אני מלאונת ואני מתחילה לרזות כן, אבל בעיקרון אני אוהבת את עצמי.
אני לא שחיפה אבל אני כן די חטובה ואני די מרוצה מזה
חטוב, אבל כרגע לא מספיק חטוב לדעתי אני אתחיל דיאטה
לא הייתי אומרת שאני שחיפית.. אני רזה ודי חטובה
ואני מרוצה אבל אני רוצה להשתפר עוד (להמשיך להתאמן ולהיות יותר חטובה)
רזה אחרי שהרזתי 30 קילו
אני בסדר עם המצב הזה אבל לא ממש בסדר
אני עושה משהו ומתאמנת מלא ואני מקווה שזה ישתנה ושיהיה לי בטן יפה וחטובה וישבן מושלם
אנונימית