5 תשובות
את השעווה הוא יביא לך.
אני לא השתמשתי בשעווה בכלל אולי פעמיים בכל ה4 שנים האלו ויותר מזה לא צריך כלום
אני לא השתמשתי בשעווה בכלל אולי פעמיים בכל ה4 שנים האלו ויותר מזה לא צריך כלום
כולה שעווה וגם זה לא שימושי וכדורים אין לך כבר של מחזור בבצפר?
חוט דנטלי לשיניים
אני תמיד עושה את זה
אני תמיד עושה את זה
same same השתמשתי בשעווה הזאת אולי 3 פעמים שממש כאב לי אבל זה רוב הזמן לא כואב.. אני לא זוכרת עוד משהו..
השעווה סתם לא שימושית אז לא (הרופא מביא לך)
קיסמים את יכולה שיהיה לך בתיק קצת למקרה שתרצי להוציא מתישהו שיתקע לך בגשר וכדורים אם את בימים הראשונים אז תשימי לך בתיק סתם שיהיה .. אני אישית לא הייתי צריכה אבל שיהיה לך איזה 2 נורופן למה לא
קיסמים את יכולה שיהיה לך בתיק קצת למקרה שתרצי להוציא מתישהו שיתקע לך בגשר וכדורים אם את בימים הראשונים אז תשימי לך בתיק סתם שיהיה .. אני אישית לא הייתי צריכה אבל שיהיה לך איזה 2 נורופן למה לא
באותו הנושא: