6 תשובות
שואל השאלה:
ואיפה הייתם יעני בטיזה מקום
אנונימי
שואל השאלה:
ואת באמת היית במדא? או סתם הוא זרק כזה משפט? חחח
אנונימי
פעם מישהו אמר לי... מזל שאת במדא כי בדיוק הלב שלי נשבר כשראיתי אותך, זה חמוד
לדעתי משפטי התחלות, זה בולשיט.
פשוט תגיד/י את מה שאת/ה מרגיש/ה, זו לא בושה להתאהב.
היא אמרה לך שכן היא היתה