3 תשובות
את ילדה חמודה ואחלה ילדה וזה אבל אני לא ככ בקטע אבל אפשר שנשאר חברים טובים(?)
אני באמת אוהב אותך כחברה או ידידה ווטאבר מה שהיא לא בשבילך
אבל אני מרגיש שזה לא הדדי ביננו ושזה יכול להרוס לנו את החברות
ואני לא ככ בעניין כרגע
אולי בהמשך אי אפשר לדעת מה יקרה
אבל אני מרגיש שזה לא הדדי ביננו ושזה יכול להרוס לנו את החברות
ואני לא ככ בעניין כרגע
אולי בהמשך אי אפשר לדעת מה יקרה
את ממש חמודה אבל אני מצטער אני לא בעניין
באותו הנושא: