8 תשובות
אני באמת לא יודעת איך אנשים מאמינים לזה אבל עובדה שיש הרבה ובקשר לדתיים לא כל הדתיים מאמינים בזה
אני דתי, וכפי הידוע לי הדת לא מתעסקת בזה.
לתפיסת חז"ל העולם הוא כדור שחצי ממנו שקוע במים ("העולם כולו עשוי ככרי").
אני לומד בבית הספר שהוא הרצה בו, אחרי ההרצאה הזו כל העניין הגיע לתקשורת וראיתי לפחות חמישה כתבות עליה.
הבן אדם הזה הוא בדיחה, כל מילה שהוא הוציא מהפה הייתה בדיחה פשוט.
ההרצאה הייתה לפני חודשיים בערך, עד היום כל השכבה שלי צוחקת עליה.
פשוט מעורר רחמים.
אנונימי
מצחיק אותי שהוא עושה מרכאות במילה "שמש", כי השמש לא קיימת? חח
ואיך "מודדים" גרעין? בודקים שהוא קיים, אין פה שום מדידה. הוא לא מבין על מה הוא מדבר אפילו, אני בוכה
^^השמש לטענתו קיימת, אבל היא הרבה יותר קטנה ונמצאת הרבה יותר קרוב.
בעצם לפי השיטה שלו כל גרמי השמיים נמצאים ברקיע שלנו, שזה בעצם כיפה שעוטפת את הארץ ברדיוס יחסית קטן.
חח איזה שטויות, אנשים אהבלים לדעתי.
מה זאת אומרת? איך אפשר להאמין שארץ הוא "כדור"?