4 תשובות
שואל השאלה:
אוקיי פשוט ביום שלישי חוזרים לבית הספר וקיבלתי דיי הרבה שיעורי בית ולא חשבתי על זה...
אוקיי פשוט ביום שלישי חוזרים לבית הספר וקיבלתי דיי הרבה שיעורי בית ולא חשבתי על זה...
אתה יכול להכין אותם היום ומחר. חלק את כמות השיעורים ליומיים אלו, והקדש כמות זמן שתספיק לביצוע החלק שהקצית לכל יום. אם אחרי שסיימת את החלק של היום, אתה מרגיש שאין לך יותר מדי מה לעשות, תמשיך מעט את החלק של מחר. ומי יודע, אולי תסיים אותו כבר היום.
בהצלחה!
להבא, אני ממליץ לך להכין את כל השיעורים בתחילת החופשה. זה הכי משחרר אותך מכל זה, ומשאיר אותך לכל שארית החופש בלי המשימה הזו.
בהצלחה!
להבא, אני ממליץ לך להכין את כל השיעורים בתחילת החופשה. זה הכי משחרר אותך מכל זה, ומשאיר אותך לכל שארית החופש בלי המשימה הזו.
פשוט לעשות שיעורים על היום הראשון של החופש ואז אתה משוחרר מהמועקה הזו לכל שאר החופש. תחשוב איזה כיף זה להיות בחופש באמת, בלי הדאגה הזו על הראש.
לאף אחד אין
פשוט תכריח את עצמך לעשות את זה וזה יזרום
פשוט תכריח את עצמך לעשות את זה וזה יזרום
באותו הנושא: