3 תשובות
היי,
ה28.1 יוצא יום שלישי לא שבת. במקרה זה גם יום ההולדת שלי.

את משקיעה ממש ואם אתם רוצים לחסוך לטיול באמריקה אני אישית הייתי מוותרת על המסעדה ביום כיף או על הטיול טרקטורונים, אני חושבת שגם עם הויתור זה עדיין מושקע מאוד :)

שמחה שיש עוד מישהי שלא אוהבת את המילה "בעלי"
1. אני לא מבין מה הבעיה עם "בעלי"
2. למה שזה יהיה מוגזם? אתם נשואים...
שואל השאלה:
אופס התכוונתי 25.1
ויש בעיה עם המילה כי המשמעות שלה לא טובה...יעני.....יש לו בעלות עליי הבנת?
ואחרי מחשבה עמוקה כנראה שכן אעשה את כל זה כי באמת יש יומולדת פעם בשנה ואני כן רוצנ להשקיע בו
תודה לכולם
אנונימית