6 תשובות
האנשים כאן מגעילים (חוץ מכמה בודדים), השאלות כאן מונוטוניות ומפגרות, הרוב כאן רק רוצים להגיע לחמות... די כלום בעצם.
שואל השאלה:
נגה הייתה מודעה מתחת לתשובה שלך
ודילגתי עלייך בפרחים סליחה
נגה הייתה מודעה מתחת לתשובה שלך
ודילגתי עלייך בפרחים סליחה
אנונימית
הכל טוב:) אני לא מגיבה בשביל פרחים:)
אותך
אנונימי
חלק מהאנשים פה
שהבנאדם עוד לא חילק את הפרח החמישי
באותו הנושא: