12 תשובות
אין לי חברים
אנונימית
4 שנים שלושה חודשים ויומים
רבתי עם אחד מהחברים ולא דיברנו במשך 4 שנים
4 שנים
כל התיכון היינו בריב כבר סיימנו השנה חח אז כנראה כל החיים
אנונימית
שנתיים ועדיין סופר
3 שנים (כל החטיבת ביניים, חידשנו קשר התיכון עד היום)
שלוש שנים
כמה חודשים קרוב לחצי שנה ועכשיו השלמנו וחברות ממש טובות
שבוע:/
חצי שנה