9 תשובות
טוב לי עם 17
אני סבבה עם הגיל הנוכחי אבל פסדר
נהנת מכל רגע שאני חיה בו ולא מחכה למשהו בסוף אתה תגעגע לגיל שאתה בו עכשיו
20-21
בלי סיבה ממש, 20 זה גיל עגול בטח ישקיעו רצח
ו21 זה מספר המזל שלי, אז...
לשום גיל
גיל 16 זה הגיל המושלם בעיני וזה הגיל שלי
אנונימית
18. לעשות כבר פירסינג, ללבוש מה שבא לי, לקנות מה שבא לי, לצאת מתי שבא לי ולאן שבא לי.