7 תשובות
שואל השאלה:
עשיתי מלא רווח וזה מראה לי שזה מוריד שורה אבל כשאני לוחץ שמור וחוזר לפרופיל זה מראה לי בלי רווח בכלל
מוזרר
Apf
תנסה לעשות מלא מלא רווח אולי זה ירד שורה
Apf
שואל השאלה:
כבר כתבתי באנגלית בהתחלה ולא עבד... בסוף פשוט כתבתי ביו בפתקים ואז העתקתי לאינסטגרם
שואל השאלה:
וואי איזה מוזר שאין לי שם אנטר כמו שאמור להיות
במקלדת למטה צד ימין, לא?
אנונימית
תנסה להעביר לאנגלית לי זה קרה במקלדת בעברית אז העברתי לאנגלית והיה את החץ
אנונימית