3 תשובות
את האמת , הוא יבין!
תודה אבל זה מוקדם לי מידי.
אין מה לחשוב יותר מידי מאמוש.
תעשי מה שאת חושבת לנכון!
אין מה לחשוב יותר מידי מאמוש.
תעשי מה שאת חושבת לנכון!
פשוט תגידי תודה על ההצעה אבל שאת מרגישה שזה טיפה מוקדם מידי בשבילך.
אני בטוחה שהוא יבין אין לך מה לדאוג.
בהצלחה לך 3>
אני בטוחה שהוא יבין אין לך מה לדאוג.
בהצלחה לך 3>
באותו הנושא: