6 תשובות
התחלתי לפני שבוע
הגעתי בגלל חברות שלי
סיימתי ב5 ימים לול
סדרה באמת מדהימה.
הגעתי בגלל חברות שלי
סיימתי ב5 ימים לול
סדרה באמת מדהימה.
התחלתי לראות שהסדרה יצאה כי נטפליקס המליצו לי עליה אם אני זוכרת נכון ולא סיימתי נשארה לי את העונה האחרונה
לפני שנה , מאחים שלי
סיימתי :)
סיימתי :)
לא זוכרת
לא זוכרת
עונה 4 פרק 2
לא זוכרת
עונה 4 פרק 2
התחלתי שנה שעברה כי פשוט מלא דיברו עליה ובהתחלה חשבתי שזה סדרה שרק גיקים וילדים מתנשאים שחושבים שהם גאונים צופים בה אבל אז החברה הכי טובה שלי התחילה לראןת (יש לה נטפליקס) אז גם אני רציתי כדי לראות מה כל ההייפ (היו לי גם כמה ילדים בכיתה שראו את הסדרה) וראתי עד אמצע עונה 2 והפסקתי כי פשוט לא יצא לי להמשיך כי לא היה לי כוח וכמה שבועות (שבועיים אן שלוש) לפני שיצא עונה 4 התחלתי לראות שוב(נהיה לי נטפליקס אז היה לי נוח לראות) מאיפה שעצרתי וסיימתי כמעט בשבוע את עונות 2 ו3 ועכשיו אני רואה את עונה 4 כשיוצאים פרקים.
זו סדרה פשוט גאונית
זו סדרה פשוט גאונית
לפני שנה האקס המליץ עליה