3 תשובות
יש לי חברה שלמדה בברלינגטון אינגליש וזה מאוד עזר לה לשפר את האנגלית...ממליצה בחום!
וול סטריט מעולים, בודקים איתך לפני את הרמה שלך ומתאימים לך תוכנית בהתאם לזה ולפי מה שאת רוצה לעבוד יותר.. המורים מלווים וזמינים לאורך כל הקורס ואם את רוצה עוד יותר להתמקצע ולשפר יש להם גם תוכניות העשרה מגניבות בכל מיני נושאים כמו אנגלית עסקית..
אני גם חושבת שווה לך לבדוק בוול סטריט, הם מתקדמים בלימוד כולל שזה קריאה, כתיבה עם דגש על דקדוק נכון, דיבור מול אנשים ולדעתי אלה הדברים הכי חשוב ללמוד את השפה, כל השאר תלוי בך וזה ההתמדה
אנונימית
באותו הנושא: