7 תשובות
זה בסדר, אני מכירה הרבה כאלה, כולל אותי
כיף יותר לבד בבית
שואל השאלה:
אבל זה לא אומר משהו רע עליי? כיאילו שאני ממש מוזרה שלא אוהבת להיפגש
זה בסדר, יש אנשים שפשוט מעדיפים להיות לבד לפעמים, זה לא רע.. אבל מה שכן את צריכה למצוא את האיזון. :)
זה תלוי בסוג של הבן אדם אני ממש אוהב לצאת על חברים אבל יש אנשים שמעדיפים את השקט וזה נורמלי מאוד
זה הגיוני
לא אומר עלייך שום דבר רע, אני מניחה שאת בבית ספר אז את בטח פוגשת אותן כל יום, אז המעט זמן פנוי שנשאר לך תעדיפי להעביר אותו לבד, וגם אם את לא, לא כולם אוהבים לצאת או להפגש וזה בסדר
שואל השאלה:
תודהה הרגשתי ממש רע עם עצמי על זה :(