4 תשובות
להוריד אגו ולאהוב באמת
להקשיב לשני הצדדים ולא לריב 24/7
אמון, כבוד, הערכה אחד לשני. לשים את בן/בת הזוג לפניך.
להעניק, להעניק ושוב להעניק.
לדעתי וממה שלמדתי קצת על איך שהלב שלנו עובד, הנתינה וההקשבה נותנים בלב שלנו אהבה לבנאדם שלו אנחנו נותנים ולו אנחנו מקשיבים. אהבה זה מלשון להביא, לתת..
נכון, יש ירידות ועליות, כמו בכל דבר בחיים, אבל חשוב מאוד לא לוותר, התקופות הפחות טובות עוברות בסוף, אם לא מוותרים ומחזקים אחד את השני ותמיד מקשיבים למה שמפריע לנו אחד בשני ולוקחים על עצמינו להשתפר אחד ואחת בשביל השני והשנייה וגם להיות סובלניים כשהשני לא עושה בדיוק את מה שרצינו אז הסיכויים גדלים משמעותית. בהצלחה :)
לדעתי וממה שלמדתי קצת על איך שהלב שלנו עובד, הנתינה וההקשבה נותנים בלב שלנו אהבה לבנאדם שלו אנחנו נותנים ולו אנחנו מקשיבים. אהבה זה מלשון להביא, לתת..
נכון, יש ירידות ועליות, כמו בכל דבר בחיים, אבל חשוב מאוד לא לוותר, התקופות הפחות טובות עוברות בסוף, אם לא מוותרים ומחזקים אחד את השני ותמיד מקשיבים למה שמפריע לנו אחד בשני ולוקחים על עצמינו להשתפר אחד ואחת בשביל השני והשנייה וגם להיות סובלניים כשהשני לא עושה בדיוק את מה שרצינו אז הסיכויים גדלים משמעותית. בהצלחה :)