4 תשובות
וואי בול! יש לי אנורקסיה ואני כל כך מבינהה! אני אפילו לא לוקחת את הויטמינים שאני צריכה כי אני פוחדת לצאת מזה!! אני לא מאושפזת, אבל עדיין.. זה הבועה הזאת שנוצרה
שואל השאלה:
אבל לא הולך לי כלום. ותכלס אני אוהבת לחיות אז לא יותר פשוט להתקע בבית חולים לכל החיים?
אבל לא הולך לי כלום. ותכלס אני אוהבת לחיות אז לא יותר פשוט להתקע בבית חולים לכל החיים?
אנונימית
למה שתרצי ליהיות חולה בבית חולים
פשוט תרגעי ואל תדאגי מכל דבר קטן
בסוף תצליחי בכל מה שאת רוצה להצליח בו
פשוט תרגעי ואל תדאגי מכל דבר קטן
בסוף תצליחי בכל מה שאת רוצה להצליח בו
וואי אחות אני בדיוק כמוך
באותו הנושא: