7 תשובות
שאת נמשכת לבנות (אם את סטרייטית)
שיש מחר מבחן במקצוע מסויים ואז תזייפי הוכחות או משהו.
שאת טסה לחודשיים
עוברת דירה
שאת טסה לחודשיים
עוברת דירה
עדיף שלא כי יש כאלה שגם לא יבינו או יפגעו .או שתעשי פשוט משהו קליל ולא משהו מלחיץ
שואל השאלה:
אנחנו תמיד מותחות אחת את השנייה;)
אנחנו תמיד מותחות אחת את השנייה;)
יש לך רומן עם המורה
חחח
חחח
שואל השאלה:
ואה ואה קטשופ
ואה ואה קטשופ
תיקנתי חחח
באותו הנושא: