2 תשובות
לא להגיע זאת הפרת פקודה...
את יכולה להגיד שאת לא רוצה...
ותכלס אףפעם לא מזיק מישהו לדבר איתו..
את יכולה להגיד שאת לא רוצה...
ותכלס אףפעם לא מזיק מישהו לדבר איתו..
זה יכול להיות שזה בגלל הבקשה ההיא, את יכולה להגיד למפקדת שאת לא רוצה אבל תדעי שקבן זה גם בשביל לעזור לך וגם בשביל שהצבא ידע שהכל בסדר איתך ועל הצורך הזה זה עדיין עונה... בכל אופן כמו שאמרו מעלי, אם לא מבטלים לך את זה זו הפרת פקודה לא להגיע.