16 תשובות
חברים לעט נוסף
אני חושבת שזה מיועד לבני נוער וצעירים יותר
כי זה מיועד יותר לנוער
את מתכננת להיות פה עוד 4 שנים?
שואל השאלה:
לא אבל זה סתם סקרן אותי
לא אבל זה סתם סקרן אותי
21*
אנונימי
אה אז אממ נראלי שהשאירו את זה עוד כשזה היה אתר רק לנוער
אם זה כלכך חשוב להם ההפרדה כדאי שיעשו חברים לעט לקהל המבוגר יותר
אפליה כלפי מבוגרים אולי?
ככה החליט המייסד
כי הם יהפכו את זה לטינדר
כי אחרי אתה בחוק הבן זיני
בשביל שזה בכל זאת היה אתר שמיועד לנוער ולא למבוגרים
מה זה משנה גם אם מישהו בן 50 או 60 הוא יכול לעשות בתאריך לידה שהוא בן 10 ואז הוא יוכל לרשום בחברים לעט
כי זה מוזר שבחור בן 22+ ידבר עם בת או בן 13.
נכון שזה לא תמיד תוכן פדופילי וכאלה אבל זה נמנע מהחשש לזה.
נכון שזה לא תמיד תוכן פדופילי וכאלה אבל זה נמנע מהחשש לזה.
מאותה סיבה שאין לך חברים לעט עד גיל 13
באותו הנושא: