6 תשובות
זה פשוט נראלי לא בריא כיבחזור הגוף שלך יהיה חלד והכל יכול לכאוב לך
שואל השאלה:
אבל אני לא אוהבת את עצמי ככה אני רוצה לרדת גם אם ארד זה יהיה במשקל יותר בריא מעכשיו.
זה יהיה בערך 10 קילו מתחת לגובה אם ארד 7 קילו וזה בריא .
אנונימית
מדהימה שהבראת!!
שואל השאלה:
חח לא ממש לא לתת משקל
אנונימית
אם היית אנורקסית ה לא משנה ה7 קילו פשוט תשמרי על אורך חיים בריא ומזל טוב נראלי
אם זה אומר שתגיעי לתת משקל אז אל תרדי. וסביר להניח שתאבדי את המחזור
תשמרי על הגוף שלך.. תני לו להחלים
אנונימית