2 תשובות
למה את שמה עליהן? הן מגעילות ואת לא צריכה חברות כאלה
הי אל תרגישי עצוב בגלל זה (:
הן לא שוות אותך, אם הן לא רוצות שתבואי, הן עשו לך טובה, את לא צריכה אותן.
גם אם את מרגישה כרגע עצובה ותאמיני לי שאני מבינה אותך, את לא צריכה אותן, תימצאי לך חברות אחרות ולא קשרים רעילים עם ילדות כאלה, יהיה טוב.
גם הבדידות בסוף תעבור כשתכירי את האנשים שתרגישי טוב בחברתם.
הן לא שוות אותך, אם הן לא רוצות שתבואי, הן עשו לך טובה, את לא צריכה אותן.
גם אם את מרגישה כרגע עצובה ותאמיני לי שאני מבינה אותך, את לא צריכה אותן, תימצאי לך חברות אחרות ולא קשרים רעילים עם ילדות כאלה, יהיה טוב.
גם הבדידות בסוף תעבור כשתכירי את האנשים שתרגישי טוב בחברתם.
באותו הנושא: