9 תשובות
חחח אני, מיי סלף אנד איי
אני.
ואני בבסיס
ואני בבסיס
אני בדיכאון כי מחר על הבוקר יש מבחן הידד
מי טו
בדיוק אני
זוט עני
האמת ששומע ruel אם אתם מכירים
x_x
x_x
אני באופן תמידי ועוד מישהו שמדבר איתי כרגע
למה זוט עני >_<
אנונימית
באותו הנושא: