8 תשובות
הייתי לבד.. כייף לך אבל כדאי שתיהי יותר צנועה כי זה ממש מבאס :(
שואל השאלה:
סוריי... חחח
אנונימית
חח מה הקטע של הנשיקה בחצות אנשים סתפ לוקחים את זה רחוק ועושים מזה סיפור
לא איזה הבת זוג שלי ישנה בכלל חח
אני שמחה בשבילך
הייתה לי שנה לא משהו
מקווה שישתפר
ושיהיה לי עם מי להתנשק שנה הבאה
שואל השאלה:
מקווה בישביל כולכם❤
אנונימית
לונלי איי סו לונלי איי דונט הב נובאדי