16 תשובות
עם אהבת חיי (המבורגר)
לא חגגתי
בחול עם זיקוקים אוכל ילדים חופרים עם צפצפות באוזן
בבית
ביום חופשי בבית ספר
הייתי בבית וראיתי סרט עם עצמי ואכלתי בן אנד ג'ריס
בביתינו
כן
לפני 3 חודשים בא' תשרי
לפני 3 חודשים בא' תשרי
עם המדחום והכרית
לא חגגתי
זו שנה נוצרית
ואני יהודיה
זו שנה נוצרית
ואני יהודיה
זו שנה עולמית. כולם יכולים לחגוג.
unikcat יפה. שתהיה לך שנה חדשה שמחה!
לבד שום דבר מיוחד
חגגתי נובי גוד עם המשפחה וקנו לנו מתנות ואכלנו "והגיע סנטה קלאוס" (חח חבר של אבא שלי התחפש אליו) ואכלנו.
את השנה החדשה שלי חגגתי בראש השנה!
אם הכוונה לשנה שכל כוונתה לציין את מניין השנים ללידשתו של יש"ו הנוצרי - אז לא חגגתי את זה. אני לא נותן חשיבות לעבודה זרה...
באותו הנושא: