3 תשובות
לא
אני מתכננת להגיע למצב כזה
נשרתי מבית ספר בכיתה ט
השלמתי בגרויות לבד
אני עכשיו עושה תואר ראשון

כל זה עשיתי לבד בזמן שתמיד אמרו לי שזה בלתי אפשרי, קשה, עולה הרבה כספים, בזבוז זמן וכו וכו.
שואל השאלה:
אני אמורה לספר את זה חחח משהו אפילו יום יומי
אנונימית