תשובה אחת
גם אני ב-י"ב עכשיו ואמרו לנו שאחרי שנעשה בגרות חורף במקצוע מסוים, הוא ירד לגמרי מהמערכת (אם עשינו כבר את ה30%). אם עוד לא עשינו את ה30%, ישאירו לנו שעתיים מאותו מקצוע.
כן, תגיעי פחות לבית הספר.
את כל העדכונים על מערכת השעות שלך בית הספר אמור להודיע לך.