תשובה אחת
גם אני ב-י"ב עכשיו ואמרו לנו שאחרי שנעשה בגרות חורף במקצוע מסוים, הוא ירד לגמרי מהמערכת (אם עשינו כבר את ה30%). אם עוד לא עשינו את ה30%, ישאירו לנו שעתיים מאותו מקצוע.
כן, תגיעי פחות לבית הספר.
את כל העדכונים על מערכת השעות שלך בית הספר אמור להודיע לך.
כן, תגיעי פחות לבית הספר.
את כל העדכונים על מערכת השעות שלך בית הספר אמור להודיע לך.
באותו הנושא: