6 תשובות
אותי ואותה
אנונימית
שואל השאלה:
את מבינה שאת לא מצחיקה כן?
אנונימית
אהה אלכוהול... אין לי מושג
אנונימית
בירה לפני וודקה וכאלה זה רע
בירה אחרי וודקה וכו זה בסדר
אממ וודקה וטקילה ביחד זה סבבה
אבל וויסקי ויין טיפה בעייתיים עם וודקה וטקילה ואחד עם השני
שמפנייה וליקרים למיניהם אין לי מושג חח
בעקרון תמיד מומלץ לעלות באחוזים ולא לרדת
לא לשתות נגיד וודקה ואז אחרי זה בירה גם שזה מוגז אז עדיף בכלל לא לערבב משקאות כמו וודקה וכאלה עם מוגז
אז נגיד לדעת מה האחוזים של כל משקה פלוס מינוס וככה לדעת מה לערבב מה לשתות אפשר לשתות בירה ואז יין ואז ויסקי וודקה ,הבנת את העקרון