5 תשובות
וגם אם את קיווצת את היד בזמן החיסון אז קשה עכשיו ליד להימתח חזרה אבל זה יבוא הכל טוב
יש מצב שפגעו לך בווריד או משהוא ולכן נתפס כל השריר
זה נראה לי יכול לכאוב עד שלוש ימים
זה חלק מהתופעות לוואי
זה לא קשור לגיל או משהו
תעשי עוד חיסון עד שזה יעבור