6 תשובות
אם העיפו אותך מכמה בתי ספר כנראה יש סיבה אני ממליצה לך לקחת הדרכה או משהו כי אחרי הכל את מורה ואת צריכה להעביר בצורה הטובה ביותר את החומר לתלמידים:)
שואל השאלה:
אז מה אתם מציעים ? להיות סייעת עכשיו לבנתיים ? ואז ללמוד מהמורה ?
אנונימית
שואל השאלה:
או ללכת להדרכה ?
אנונימית
שואל השאלה:
ולאנונימית זה לא מצחיק. לא צוחקים על דברים כאלה. זה לא יפה. זה מעליב. גם ככה זה קשה לי. את אמורה לעודד אותי
אנונימית
אנשים שמאמינים לזה :
כע תהיי סייעת למה לא
בכל מקרה הרוב פה בני איזה 15 אז אל תצפי לתגובות יותר מדי בוגרות, אל תקחי ללב.
וגם אנחנו לא הכי מבינים בזה, אבל כמו שכבר אמרו מעלי יש סיבה שהעיפו אותך, אז או שתקחי הדרכה או שבאמת תנסי שנה אחת להיות סייעת