אני לא יודעת מאיפה להתחיל הייתה לי את הבדיקה בעיניים הכי מאכזבת בעולם כולו בבקשה כנסו
אני מספר הכי גבוה 7 בצילינדר ועכשיו זה 8 אני רציתי לעשות לייזר בגיל 18 אבל אי אפשר הרופא אמר שהעין שלי לא יציבה ושיש לי בעיה רצינית בתוך העין וכאילו זה או להיות עיוורת או לא יודעת כאילו כל פעם העולה המספר וזה לא טוב עוד שנייה בכיתי לו