7 תשובות
שואל השאלה:
אבל אני לא מתכוונת להקיא אחרי כל ארוחה
אנונימית
הפרעת אכילה היא לא בהכרח הקאה. מה שאת מתארת זאת בולמיה, וזאת רק הפרעת אכילה אחת מיני רבות לצערינו..
תראי, אי אפשר לדעת כל כך לפי מה שאת מתארת אם זאת הפרעה או לא. בגדול זה משהו שיודעים, שמרגישים. יש לך מערכת יחסים בריאה עם אוכל? אם כן, מעולה. אם את סופרת קלוריות באופן אובסיסיבי, מודאגת יתר על המידה אם האוכל בריא או שמרעיבה את עצמך בכוונה כדי לשרוף קלוריות או משהו עצוב כזה, אז אני חושבת שזאת הפרעה. בכל מקרה תדברי עם מישהו שאת אוהבת, לשתף עוזר❤
לא בהכרח.. גם חברה שלי ככה- היא לא אוכלת בשניה שהיא נהיית רעבה, היא מחכה קצת ואז אוכלת. בדיוק כמוך היא אוהבת את התחושה של בטן ריקה, וזה גם גורם לה להינות הרבה יותר מהאוכל.

זה לא שהיא לא שלמה עם עצמה ואין לה בעיות עם אוכל, פשוט סתם היא אוהבת את התחושה חח
שואל השאלה:
^^אני מאוד אוהבת לאכול ואני לא סופרת קלוריות מהסיבה הפשוטה, אני לא משמינה. אני אוכלת דברים משמינים ועדיין נשארת רזה. זה עדיין נחשב הפרעת אכילה?
אנונימית
זה עדיין יכולה להיות הפרעת אכילה. אבל לא בטוח, אני לא יכולה להגיד לך בוודאות. אני יודעת שאצלי זה התחיל בלגיות את הארוחות ונגמר חצי שנה אחרי באנורקסיה
אנונימית
לא כל מי שיש לו הפרעת אכילה מקיא
אנונימית
זו לא הפרעת אכילה
את לא סןבלת מאובססיה לספירת קלוריות
את לא מכורה להרעבה עצמית
את לא מכורה להקאות ולא לבולמוסים
את לא אוכלת בצורה כפייתית
אז לא.
ורוב בני האדם הממוצעים מחכים כמה שעות בין ארוחה לארוחה