13 תשובות
מי שאומר את זה הוא סתם גזען.
דגש על *מי שאומר את זה*
דגש על *מי שאומר את זה*
לא עשינו כלום. מי שאומר את זה גזען.
מתכוונים לזה שרובנו לא תמכנו בהם
אנונימית
בגלל שהישראלים אמרו עליהם :
"מחבלים, חיות אדם, יותר גרועים מערבים
,תחזרו לאפריקה,קופים,כושים
איבדתם את התמיכה שלנו,
אתם לא רצויים פה"
ועוד מלא דברים מעליבים
"מחבלים, חיות אדם, יותר גרועים מערבים
,תחזרו לאפריקה,קופים,כושים
איבדתם את התמיכה שלנו,
אתם לא רצויים פה"
ועוד מלא דברים מעליבים
אנונימית
באמת אתיופים אומרים את זה..
לא כולם
אבל חלק נכבד מהעדה
לא כולם
אבל חלק נכבד מהעדה
אנונימית
יש קבוצה של אתיופים בפייסבוק עם 30 אלף אנשים
והרבה אמרו שהם לא סומכים על נצים יותר
והרבה אמרו שהם לא סומכים על נצים יותר
אנונימית
כן^
אנונימית
מה את מזיינת תמוח מי אמר דבר שכזה?
תראי לי !
מה את מסיתה
תראי לי !
מה את מסיתה
אנונימי
תראי תתגובות של כל היפי נפש הצבועים והמתחסדים , שבההפגנה , פתאום כולם גילן את פרצופים האמיתי והגזעני , הם מצאו תרוץ להגיד איבדתם את התמיכה שלי"
והכי מצחיק שאף אחד מהם לא באמת תמך , חוץ לשבת בספא בבית ולהגיד הם מסכנים , הם לא באו להפגין ולתמוך , הם אמרו הם מתבכיינים הם מתמסכנים וכו, ופתאום אמרו איבדתם את התמיכה שלי , ממש , אתם המשיח שלנו מה היינו עושים בלעדייכם?
וזה אותם אלו שמתבכיינים על גזענות כלפייהם חחח
זה פשוט מדהים על כמה הבן אדם הוא שקרן רמאי וצבועה
והכי מצחיק שאף אחד מהם לא באמת תמך , חוץ לשבת בספא בבית ולהגיד הם מסכנים , הם לא באו להפגין ולתמוך , הם אמרו הם מתבכיינים הם מתמסכנים וכו, ופתאום אמרו איבדתם את התמיכה שלי , ממש , אתם המשיח שלנו מה היינו עושים בלעדייכם?
וזה אותם אלו שמתבכיינים על גזענות כלפייהם חחח
זה פשוט מדהים על כמה הבן אדם הוא שקרן רמאי וצבועה
אנונימי
אנונימי מעליי אתה צודק בגלל זה אתיופים לא תומכים בלבנים.
ואנונימי שני יבור ועם הארץ איפה אני מסיתה? זאת האמת רוב בני העדה מאז ההפגנה כבר לא סומכים על ישראלים.
ואנונימי שני יבור ועם הארץ איפה אני מסיתה? זאת האמת רוב בני העדה מאז ההפגנה כבר לא סומכים על ישראלים.
אנונימית
סתם שטויות של השמאל הקיצוני, לא צריך להתייחס לזה.
סליחה, מי השמאלני פה?
מי שקרא לאתיופים "מחבלים ערבים כושים" הם השמאלנים והרעים
מי שקרא לאתיופים "מחבלים ערבים כושים" הם השמאלנים והרעים
אנונימית
מי קרא לאתיופים שמאלנים? קראתי שמאלנים קיצוניים לאלו שמסיטים כל הזמן נגד האדם הלבן, ויש גם לבנים שעושים את זה.
באותו הנושא: