9 תשובות
לא לגמריי
לדעתי לא ממש
לא יש פה המון המון כללים שמונעים אותו
לא
שואל השאלה:
למה לדעתכם לא נותנים למשתמשים חופש ביטוי מלא אם לא?
כן. בגבול הטעם הטוב, כמובן. כל עוד זה נאמר באופן שלא פוגע באחר.
כן, כל אחד יכול להביע את דעתו כל עוד היא לא פוגעת באחר, וזו בדיוק ההגדרה של חופש הביטוי.
כי אם יהיה חופש ביטוי מלא- חלק מהמשתמשים באתר יהיו פוגעניים כלפיי אחרים, יהיו המון ספאמים ודברים לא רלוונטים, ובכלליות, האתר יהיה בלתי נסבל.