4 תשובות
לא מאוחר מדי, לדעתי בסדר גמור.
תמיד אפשר להתחיל
אין דבר כזה מאוחר מידי
זה בסדר
זה בסדר לגמרי. אין גיל שבו זה מאוחר מידי