4 תשובות
לא מאוחר מדי, לדעתי בסדר גמור.
תמיד אפשר להתחיל
אין דבר כזה מאוחר מידי
אין דבר כזה מאוחר מידי
זה בסדר
זה בסדר לגמרי. אין גיל שבו זה מאוחר מידי
באותו הנושא: