3 תשובות
ממיסה בכוס כפית וחצי קפה נמס וכמה סוכר שאת רוצה עם מעט מים חמים
מכניסה לבלנדר עם המון קרח וחלב וזהו.
ממיסה בחצי כוס מים חמים עם כפית וחצי קפה נמס
ואני גם אוהבת להוסיף כפית תמצית וניל וכף סוכר
כוס חלב הרבה קרח ולבלנדר וזהו
רכיבים:
קפה נמס (רגיל, מה שאתם שותים בדרך כלל)
סוכר
חלב
קוביות קרח
איך מכינים:
הכנה
1. בכוס הראשונה: 1.5 כפיות קפה, 2.5 כפיות סוכר. מוסיפים ממש טיפה מים רותחים ומערבבים עם כפית את התערבות בכדי שלא יווצרו גושים. מוסיפים חצי כוס חלב קר ומערבבים.
2. בכוס השניה: (היא הכוס של הבלנדר שלי)
מוסיפים 12 קוביות קרח (בעיקר אחרי הניסיון הראשון אתם תדעו אם זה יותר מדי או פחות מדי, אני אוהב את האייס קפה שלי ממש סמיך ככה ש-12 דקות מספיק).
3. מוסיפים את התערבות מהכוס הראשונה.
4. מפעילים את הבלנדר אבל לא לוחצים אותו למטה בכוח אלא נותנים לתערובת להסתובב ואז הקרח נשאב אל הלהבים ויש לנו טבח של קרח.
5. מפסיקים את הבלנדר כשמפסיקים לשמוע את רעש הכתישה. מוזגים לכוס מוסיפים קשית וזהו.
אגב, בצילום שאתם רואים הוספתי קובית גלידה אחת (וניל מצופה שוקולד), לא חובה.
אנונימית