2 תשובות
זה כנראה שעווה שהצטברה וחוסמת לך את האוזן גם לי היה את זה.
רק הרופא יכול לנקות את זה, ולי הרופא אמר שהספרי לא ממש טוב זה תלוי במצב.
ללכת לרופא אם זה ממש מציק