7 תשובות
עדיקה יפה אבל המחיר קצת יקר למרות שיש הרבה מבצעים אז יכול לצאת סבבה.
קטסרו
אנונימית
h&m
את האמת שהייתי מופתעת אבל באורבניקה יש גולף יפות בהגזמה גם בצבעים יפים
עדיקהה
פול אנד בר
טוונטי פור סבן
הכי יפה שם רציני
טוונטי פור סבן
הכי יפה שם רציני
מצטרפת לזאת שאמרה אורבניקה. גם אני מאוד הופתעתי.
אנונימית
באותו הנושא: