7 תשובות
עדיקה יפה אבל המחיר קצת יקר למרות שיש הרבה מבצעים אז יכול לצאת סבבה.
קטסרו
אנונימית
h&m
את האמת שהייתי מופתעת אבל באורבניקה יש גולף יפות בהגזמה גם בצבעים יפים
עדיקהה
0FF
פול אנד בר
טוונטי פור סבן
הכי יפה שם רציני
מצטרפת לזאת שאמרה אורבניקה. גם אני מאוד הופתעתי.
אנונימית