11 תשובות
אני לא. בדרך לבסיס
אני
אני גם
אין גשם וחם. וגם אני במיטה כי אין לי מה לעשות היום
לא אני.
אני.. ואם אני לא אקום עכשיו אני אאחר רצח
-_-
-_-
דווקא נעים אבל בסדר. אני אוהב חורף :)
אני כבר בבצפר :(
היי
אני
לא ישנתי בלילה
לא ישנתי בלילה
באותו הנושא: