41 תשובות
אם הם מתחתנים אחד עם השני נגד
נגד אם הם מביאים ילדים, אם הם לא אז זה סבבה לדעתי
נגד, בין הדברים הכי דוחים ולא מוסריים בעולם.
לא נגד
במידה ועשו את בדיקת ישרים והכל תקין (בדיקה שמוודאת שילדיהם לא יצאו מעוותים או משהו בסגנון)
אני לא נגד...אחרי הכל זה מותר על פי היהדות.
אני לא נגד...אחרי הכל זה מותר על פי היהדות.
אם יש אהבה למה לא
נגד
סורי זה פשוט דוחה אהבה לא אהבה אני יודעת שזה חוקי אבל בעיני זה גילוי עריות
סורי זה פשוט דוחה אהבה לא אהבה אני יודעת שזה חוקי אבל בעיני זה גילוי עריות
נגד
כי אם הם יביאו ילדים אז הילד יהיה מפגר
כי אם הם יביאו ילדים אז הילד יהיה מפגר
אנונימית
נגד חתונה בכללי
בעד
תחשבי שאת הולכת להתחתן עם בן דוד שלך
זה הזוי
זה הזוי
אני בעד, אבל בתנאי שהם לא אחים.
אנונימי
כיאלו אם הם מאוהבים אחד בשני אז שיעשו מה שבאה להם אפילו שזה מוזר אבל עם הם יביאו ילדים לילד יהיה בעיה ואני לא רוצה שזה יקרה לילד אז לא כל כך אכפת לי כל עוד הם לא מביאים ילדים
נגד כי זה מוזר
שיהנו, רק שיקיימו חתונה לפי הדת וזהו
idc
נגד... הילדים שלהם יסבלו וזה מטריד
אני חושב שאם הם רוצים בכך אין בזה בעיה.
חוץ מהבעתיות שיש עם להביא ילדים, אני לא רואה בזה בעיה. אז אני בעד
נוטה לנגד
אבל אני לא אגיד למישהו אל תתחתן עם בן דוד שלך זה בחירה שלו
אבל אני לא אגיד למישהו אל תתחתן עם בן דוד שלך זה בחירה שלו
נגד, אני לא מתה על כל הקטע הזה של יחסים בין בני משפחה, מוזר לי ודי מגעיל אותי.
אבל שכל אחד יעשה מה שבא לו זה היופי בדבר.
אבל שכל אחד יעשה מה שבא לו זה היופי בדבר.
לא נגד ולא בעד
פעם זה היה מקובל
סבתא וסבא שלי בני דודים ואני יצאתי בסדר וזה כן תקין מבחינה מדעית.
אבל זה מוזר ולא
סבתא וסבא שלי בני דודים ואני יצאתי בסדר וזה כן תקין מבחינה מדעית.
אבל זה מוזר ולא
לא נגד אבל גם לא בעד
"מה ההורים שלך בני דודים?.."
"מה ההורים שלך בני דודים?.."
לא בעד ולא נגד.
על פי היהדות מותר. פשוט בדרך כלל ילדים שההורים בני דודים יוצאים פגועים.(גם שכלית וגם גופנית).
בתכלס אם הם אוהבים אף אחד לא יכול לעצור אותם.
על פי היהדות מותר. פשוט בדרך כלל ילדים שההורים בני דודים יוצאים פגועים.(גם שכלית וגם גופנית).
בתכלס אם הם אוהבים אף אחד לא יכול לעצור אותם.
שיעשו מה שבא להם
אני רק מדמיין את הילד, תגיד ההורים ש'ך דודים? "כן" גם הכל יהיה מסוברל
לשאלה: נגד
לשאלה: נגד
נגד.
איכ עזבו מותר או אסור, זה פשוט מגעיל
אנונימית
בעד כל עוד זה מותר על פי היהדות
נגד !
נגד. זה משפחה איכס
אנונימית
לא רואה בעיה עם זה אם הקשר בין המשפחות לא חזק
זה בסדר
סבא וסבתא שלי בני דודים וכל הילדים שלהם בסדר ב"ה
סבא וסבתא שלי בני דודים וכל הילדים שלהם בסדר ב"ה
נגד!
נגד
זה פוגע בילד ובכללי- זה משפחה, זה פשוט מגעיל
זה פוגע בילד ובכללי- זה משפחה, זה פשוט מגעיל
נגד זה מוזר
יש לי בני דודים חתיכים ולא הייתה לי מחשבה אפילו של שנייה על קשר כזה
יש לי בני דודים חתיכים ולא הייתה לי מחשבה אפילו של שנייה על קשר כזה
אנונימית
נגד, אנשים פשוט מטומטמים ודוחים אם אין להם בעיה לצאת עם בן דוד
אנונימית
ואם הוא ממש מושך אנונימית
שכל אחד יעשה מה שטוב לו ושאף אחד לא יחליט לאף אחד לפנינו כבר!!!!
באותו הנושא: