5 תשובות
תגידי לו את האמת
"תגיד, מה קורה? אתה עצבני עליי או משהו כזה? אם לא, למה אתה לא עונה? "
אין צורך לשחק עם אגו (אלא אם כן זה סתם מישהו שבחיים לא דיברת איתו, ואז פשוט תפסיקי לנסות)
שואל השאלה:
אני יודעת שהוא קצת כועס עליי
ואני פשוט לא יודעת איך לדבר איתו הוא מסנן גם בטלפון וגם בווצאפ
אנונימית
אז תכתבי לו
"תשמע... אני מבינה שאתה כועס, אבל אני באמת רוצה לפתור את זה, אז רק נדבר קצת, טוב? חבל שזה יישאר ככה בינינו"
אם הוא יסכים, תזכרי שלא משנה כמה הוא מדבר לא יפה (אלא אם הוא ממש מגזים) תדברי בטון רגוע, כדי שלא תריבו יותר
שואל השאלה:
סבבה... תודה
אני אעדכן
אנונימית
מחכה❤
בהצלחה!