17 תשובות
קרה לי שהתלבשתי יפה לכבוד השליח וציפיתי למישהו ממש סבבה
וכשהוא בא זה היה איזה מישהו בן 40 שאני בטוחה שהוא חשב שניסיתי להדליק אותו
שואל השאלה:
עכשיו הזמנתי ואני עם פיגמה ולא באלי שיראו אותי ככה מה לעשות? אין לי כוח להתלבש מפחדת אבל שיהיה חתיך והפסדתי
אנונימית
אני עם פיגמה רק אז...
שואל השאלה:
חחח בסוף התלבשתי יפה התאפרתי למזלי אני עם פן כבר
אנונימית
נו איך השליח היה בסוף?
שואל השאלה:
חתייך
אנונימית
אין זה בזכותי אמרתי לך לא לקחת סיכון אני פשוט גאונה
שואל השאלה:
כע את גאונה איזה חתייך היה אני מתה
אנונימית
ומה יצא מזה? כלום
אנחנו אהבלות
שואל השאלה:
דיבר איתי קצת והבנתי שפעם היינו ידידים ונתקנו קשר לא זכרתי אותו הוא הזכיר לי הוא נראה הרבה יותר טוב ממה שהיה
אנונימית
אללהה
שואל השאלה:
הייתי צריכה להזמין ממקום אחר
אנונימית
אני שמה חזייה ופיג'מה lol
הזמנתי אוכל בפיגמה יצאתי לשליח בפיגמה וניראלי בכוונה באותו יום שהזמנתי בפיגמה הגיעה שליח חתיך וכל פעם כשאני מזמינה לבושה מגיעים איזשהו בני 40 קשוחים כאלה
אני פותחת לו בפיג'מה וגולגול הרוס במקרה הטוב
גם אני, אבל רק אם אני מזמינה מאושי אושי
כי אני מכירה את השליח והוא וואו.
תתלבשי סבבה אל תיקחי סיכון חחח