5 תשובות
בארסה, והכי אהוב עליי זה ניימאר.
הפועל ב"ש!
שואל השאלה:
kiri כל הכבוד חח


אני גם אוהדת של ריאל
שואל השאלה:
פאף פאף פאס. אני אוהבת את ריאל מדריד והפועל באר שבע והם בלב שלי לא משנה אם הם ניצחו או הפסידו!