5 תשובות
בית"ר
בארסה, והכי אהוב עליי זה ניימאר.
הפועל ב"ש!
שואל השאלה:
kiri כל הכבוד חח
אני גם אוהדת של ריאל
kiri כל הכבוד חח
אני גם אוהדת של ריאל
שואל השאלה:
פאף פאף פאס. אני אוהבת את ריאל מדריד והפועל באר שבע והם בלב שלי לא משנה אם הם ניצחו או הפסידו!
פאף פאף פאס. אני אוהבת את ריאל מדריד והפועל באר שבע והם בלב שלי לא משנה אם הם ניצחו או הפסידו!
באותו הנושא: