3 תשובות
כמו שאת רואה, קיבלת 7 נעצים ו0 תשובות. כולם חושבים כמוך. העצה שלי זה להפסיק לדאוג לזה כלכך, להבין שכולם דואגים בדיוק כמוך ופשוט לשים זין.
אין דבר כזה באמת תמונה מושלמת כי אין דבר מושלם בעולם הזה.
אבל אם רוצים להוציא את עצמכם הכי טוב פשוט תראו איזה פוזות הכי מחמיאות לכם ומבליטות את הדברים היפים שבכם.
סתם דוגמא אם אני לא אוהבת את הפרופיל שלי אני לא אצטלם מהפרופיל, ואם אני נגיד אוהבת את השיער שלי אז אני אסדר אותו ככה שיהיה דומיננטי בתמונה.
תפסיקי לחפש פגם.. זה שיש פגם לא אומר שהתמונה לא יפה ביקורת תמיד תהיה
באותו הנושא: