5 תשובות
לנסות להבין שהם דואגים ומצפים ממך ומאמינים בך כדי ליצור בך מוטיבציה, את מסוגלת!
שואל השאלה:
אני לגמרי מבינה שהם דואגים, אבל לא לי אלא לציונים שהורסים את הממוצע הכיתתי והשכבתי. אני כמו מכונה בשבילם ולא משנה כמה אני אנסה להסביר להם שאני לא יכולה להשקיע יותר מהכמות המטורפת של הזמן שאני משקיעה בכל מבחן, הם מזלזלים בהכי טוב שלי ואומרים שהוא ההכח גרוע שלי, ואני יודעת את האמת הקשה שחרשתי למבחן. זה גורם לתחושת כשלון
אנונימית
אני כלכך מבינה אותך זה היה קורה לי בביהס הקודם ביגלל זב נכנסתי חזק ללימודים ואני בביהס אחר עכשיו ואף אחד לא מבין למה אני בטראומות על הציונים ולמה זה כלכך חשוב לי כי הטראומה הזאת נשארה בי ואף אחד לא מבין אותי
הביהס הקודם רק ביגלל שהציונים שלי היו 70 80 נתן לי תחושה שאני הילדה הכי סתומה בכיתה רק כי הציונים שלי לא היו מספיקים להם אני כלכך מבינה תמקום שאת נמצאת בו
שיאיימו ויעשו מה שהם רוצים לא יכולים להעיף אותך כל עוד אין לך מעל 3 נכשלים
שואל השאלה:
גם לך אמרו שהטוב שלך לא מספיק? זה נותן תחושה של אפסיות
אנונימית
כן הורידו לי מהמוטיבציה וכרגע אני נמצאת במקום אחר ובאמת יותר טוב לי
ועכשיו הקטע הוא הפוך אומרים לי להירגע בקטע של הציונים ואני לא מסוגלת כי כולי מלאת טראומות מהביהס ההוא ואף אחד למעשה לא מבין את המקום כשאני נמצאת בו
אל תוותרי להם