24 תשובות
שהוא לא מעריך את מה שיש לו
ושהוא עוזב את מי שבאמת אפשר לסמוך
כמו שזה נשמע ככה זה אומר.
אגואיסטי
לא חבר אמיתי ( צבוע)שונאת אנשים כאלה!!
אנונימית
שואל השאלה:
ישלי חברה כזאת והיא אחת הזונות אמאלה ועוד היא חייבת לי כסף אני עוד שנייה דופקת לה כיסא בראש
אנונימית
חיים שלי תהיי רגועה כסא בראש רק יגרום לך לבעיות תאמיני לי אנשים כאלה רק מפסידים בחיים הם חושבים שדרך זה שהם ידרכו על אנשים הם יעלו למעלה הם הולכים לפי המשפט של: "על חרא לא דורכים" הם חושבים שאם הם יהיו חארות לא ידרכו עליהם אבל יש לי מסר בישבילם קורה שדרוכים על חרא לפעמים וכשזה קורה מורחים אותו על כל המדרכה אז תאמיני לי שרק רע יוצא לאנשים רעים זו עובדה תמשיכי להיות טובה כמו שאת ואל תתני ל"חברות" כמוה לשנות אותך.אם את צריכה עזרה משהו כל דבר באמת אני פה תמיד❤
שואל השאלה:
זה פשוט מוציא לי את העצבים וגם היא מתקשרת אליי כל פעם שהיא רוצה לצאת אין לי כוח אלייה
בפעם הבאה שאני רואה אותה מה להגיד לה?להתעלם כמו שהיא מתעלמת ממני?
אנונימית
מה היא מתעלמת ממך איזו חצופה
אני יודע שאת כנראה לא תרצי את התשובה הזאת אבל אני חושב שתשבי איתה לשיחה
ואפשר לבקש ממך טובה
אני צריך שני פרחים בכדי שאני יוכל לדבר עם אנשים
שואל השאלה:
בטח
והבעיה שהייתה לי עוד חברה כזאת וישבתי איתה לשיחה וסיפרתי לילדה הזאת שאני לא אוהבת צבועים וזה מה שהיא עשתה לי אחרי זה
אנונימית
אז באמת שאת צריכה להתרחק ממנה אני מאחל לך שתהיי מוקפת באנשים אמיתיים כי צבועים זו באמת שנאה
ותודה רבה לך על הפרח
ותקשיבי פשוט תנתקי איתה קשר אם היא לא אדם שאת יכולה פשוט לדבר איתה ותפתרו את הבעיה
שואל השאלה:
החברה הקודמת שלי הייתה חברה אמיתית ואני באמת מתגעגעת אלייה):
אז לנתק קשר או לעשות שיחה?כי ברגע שהיא הכירה בנים מהבית ספר ממש עלה לה והיא חושבת שהיא שווה משהו
אנונימית
אם את לא מרגישה שהיא שווה משהו זאת אומרת שהיא לא עשתה משהו בישבילך שתרגישי בה חברה אני בכל מקרה אדם שאוהב שלום אז אני אשמח אם תנסי לדבר איתה בכל זאת
אם את צריכה עזרה או משהו אני זמין בפרטי לעזור בכל דבר תמיד❤
שואל השאלה:
נראלי אני פשוט אנתק קשר באמת עייפתי מאנשים צבועים
ותודהה
אנונימית
באהבה רבה אני מאוד שמח לעזור לאנשים כמוך שיהיה המון בהצלחה ואני מקווה שלפני שתנתקי קשר היא כבר תבין את הטעות שלה ותבקש ממך סליחה ואולי היא תזכה בך בחזרה
שואל השאלה:
תזכה בי בחזרה עלאק אני לא שווה כלום
וזה לא יקרה אף אחד לא צריך אותי
אנונימית
גיברת איך אני שולח לך הודעה בפרטי
אני מזהה פה שאת קצת לא מעריכה מי את.....
שואל השאלה:
ברור שאני לא מעריכה את זה עצמי הביטחון העצמי שלי ברצפה וכולי ריקנית
אנונימית
אני יכול לדבר איתך בפרטי?
באותו הנושא: