6 תשובות
אני חושב שפשוט צריך לנסות לכתוב, בלי כל המדריכים חרטא האלה.
לקרוא יצירות של אחרים וכתיבה זה יותר אפקטיבי
לקרוא יצירות של אחרים וכתיבה זה יותר אפקטיבי
זה מה שהיא אמרה אחי
שואל השאלה:
אני גם חושבת.
אבל יש כאלה שפוחדים שהם כותבים לא יפה, והם רוצים להיעזר במדריכים.
הבעיה היא שבהתחלה אין הרבה בטחון והמדריכים הטיפשיים האלה יכולים להרוס אותו בקלות.
אני גם חושבת.
אבל יש כאלה שפוחדים שהם כותבים לא יפה, והם רוצים להיעזר במדריכים.
הבעיה היא שבהתחלה אין הרבה בטחון והמדריכים הטיפשיים האלה יכולים להרוס אותו בקלות.
אנונימית
אני לא מבין בשביל מה צריך מדריכים
(אני לא מבין בתחום הזה, יכול להיות בגלל זה). בסופו של דבר שפה גבוהה יכולה לבוא אפילו מקריאת ספרים ועיתונות ולא מאיזה מדריכי כתיבה, שאני מאמין חלקם לוקחים כסף על זה
(אני לא מבין בתחום הזה, יכול להיות בגלל זה). בסופו של דבר שפה גבוהה יכולה לבוא אפילו מקריאת ספרים ועיתונות ולא מאיזה מדריכי כתיבה, שאני מאמין חלקם לוקחים כסף על זה
שואל השאלה:
אני מדברת יותר על מדריכים איך ליצור דמויות, איך לבנות עלילה.
בסך הכל לוקחים משהו שהוא פשוט ומסבכים אותו בלי שום סיבה.
אני מדברת יותר על מדריכים איך ליצור דמויות, איך לבנות עלילה.
בסך הכל לוקחים משהו שהוא פשוט ומסבכים אותו בלי שום סיבה.
אנונימית
אני דווקא יכולה להגיד שמדריכי כתיבה מאוד עזרו לי להשתפר..
אנונימית
באותו הנושא: