6 תשובות
יש מצב שהשם שלה מתחיל ב-י?
אנונימית
למה העלת שוב? ואגב אני עדיין חושבת שזה לא ילך איתה
אני חושבת שכדאי שתשלימו, שתדברו כזה על איך שהתייחסת אליה ושאתה מצטער
אולי תנסה מעט להתקרב אליה יותר אחכ
אל תנסה לפתח את זה לקשר קרוב מידי, כי אם היא עוברת לפנימיה זה קצת לא נוח
שואל השאלה:
לא היא מתחילה ב-ס
והעלתי שוב כי בקושי ענו
אנונימי
זה נשמע שמצד אחד היא שונאת אותך, אבל מצד שני היא יודעת שהיא חזקה בזכות ההצקות הבלתי פוסקות שלך. אתה ניסית להוריד אותה והיא לא נתנה לך לא משנה כמה ניסית.
אתה יכול לנסות לדבר איתה ולהגיד לה מה שאתה מרגיש, לא חושבת שהסיכויים לטובתך, אבל תמיד שווה לנסות.
אנונימית
אני גם מתאמנת בגודו ואני יכולה להגיד לך שלי בקושי אומרים שזה לבנים וכשאומרים זה ממש באמת אז אם אתה באמת ממש היית רע ואמרת את זה כל הזמן נראלי כדאי שתדבא איתה לפני שאתה בכלל אומר לה שאתה מרגיש אליה משהו ותבקש סליחה תתחילו לדבר אם היא תסלח ואז תגיד לה