התחברות הרשמה

זה שם יפה לדעתכם איזבלה?

7 בינואר 2020, 18:23
שםשמות יפיםחוות דעתכינויים    
9 תשובות
כן
ס
סְתָם עוֹד כִּישָלוֹן
שם אמריקאי
איזבל יותר יפה
ע
עבריינית על
כן
ש
שווארטי לופס
אכן כן
p
potate
כן אבל זה יהיה קצת מוזר אם יקראו לישראלית איזבלה
K
KUXJWN
לא
L
Loveis
איזבל יותר יפה
ו
וניִל
לא ממש
l
lilo100
חצי קלאץ
אנונימית
באותו הנושא:
שלום, אתם חושבים שאם אקרא לבת שלי בעתיד "איזבלה" זה לא יהיה טוב כי זה לא שם עברי? תודה.
איזבל זה שם יפה לדעתכם?
איזבל זה שם יפה לילדה לדעתכם?
עם אני יכניס מישהי להריון ויקרה לבת איזבל זה יפה??
איזבל זה שם תנכ"י?
מי יותר יפה איזבל לייטווד או קליירי פיירצ'יילד?
איזה שם יותר יפה לבת, אלינור (אלי), איזבלה (בלה)?
ארי פוטר מאוהב באיזבל?
מה תחשבו על מישהי בשם איזבל?
בבגרות בתנך עם איזבל ואחאב
מה אתם חושבים על השם איזבל?