3 תשובות
לא
את ראית שהיה כתוב שם סעיף שזה יעשה איפוס למחשב? כנראה שלא, אז לא
בדר"כ (בווינדוס) זה לא אמור לקרות, אני מפעילה את המחשב מחדש כשהוא נתקע\סירטוני וידאו לא עובדים לי.
די הגיוני שיבקשו ממך להתחל את המחשב- מומלץ שתבדקי את התוכנה קצת לפני כדי לראות שמדובר בתוכנה אמיתית שלא תתקין לך וירוס במחשב...
מקווה שעזרתי(: